A Debrecen Business Service Centers Kerekasztal egy együttműködési megállapodás Debrecenben jelen lévő cégek között, akik felismerték, hogy hatékonyabban kell érvényesíteniük a közös érdekeiket, a város, illetve az oktatási intézmények teljes értékű partnereivé válva. Az együttmködést kilenc debreceni érdekeltségű üzleti szolgáltató szektorhoz köthető vállalat alkotja: 4iG., BT (British Telecommunications), DT-ITS (Deutsche Telekom IT Solutions), DIEHL Aviation, EPAM, Flowserve, NI, Transcosmos, és United Call Centers vállalatok.

Az együttműködés célja az üzleti szolgáltató szektor ismertségének és vonzóságának növelése Debrecenben, valamint a régióban.  Kiemelten fontos számukra a nyelvtanulás fontosságának hangsúlyozása és annak támogatása valamint  az üzleti szolgáltató szektorba vezető tanulási- illetve karrier-útvonalak kijelölése, és – ahol szükséges – kidolgozása.

A Debrecen BSC Kerekasztal tevékenyen támogatja és szorosan együttműködik a debreceni közép- és felsőfokú oktatási intézményekkel. Angol, magyar, és francia nyelvű üzleti kurzusait évente többszáz hallgató végzi el sikeresen, ahol első kézből tanulhatnak az iparág szakértőitől. Online és személyes pályaorientációs alkalmak, és karrier körutak során a középiskolások betekintést nyerhetnek a vállalatok életébe, és játékos feladatokon keresztül tapasztalhatják meg milyen kulcskompetenciák szükségesek a szektorban a sikerhez elhelyezkedéshez és karrierépítéshez.

További információk: https://bscdebrecen.com/hu/